Despre mine


Lista mea de bloguri

Persoane interesate

07 septembrie 2010

A trecut si vara asta!!!

...Cateodata timpul trece pe langa noi asa de repede incat nici nu apucam sa il salutam.Parca ieri era 30 mai si asteptam cu nerabdarea si entuziasmul unui copil de 10 ani venirea mult asteptata a verii.Prima zi a verii a fost una dintre cele mai sclipitoare zile ale mele...dimineata norii dominau categoric soarele care incerca din rasputeri sa sparga zidul negru ce ar fi adus inceputul victoriei si ar fi salvat ziua.Se stia ca e doar o problema de timp pana cand razboinicii din trupa " Raze" o sa-mi atinga pielea si o sa aduca tuturor ideea de "prima zi de vara".De atunci totul a mers intr-un ritm demn de locul 1 la atletism asa ca nu prea mi-am dat seama cum am ajuns aici azi incercand sa imi amintesc clipele frumoase ce aceasta vara mi le-a aratat.Schimbari majore au aparut in viata mea iar obstacolele vietii nu s-au lasat asteptate punandu-ma la incercare de multe ori in aceste 3 luni. Clipele grele s-au imbinat cu cele bune si am invatat ca durerea cauzata de experienta unei clipe grele poate fi uitata doar cu ajutorul a 10 clipe frumoase sau a unei clipe in prezenta lui Dumnezeu!Am invatat ca lucrurile dragi sunt cu adevarat "dragi" in ochii tai de abia atunci cand esti departe sau e prea tarziu,am invatat ca toti ne invartim in cerc cautand ceva ce poate sa ne acopere golul din inima si intr-un final ne dam seama ca nu aia cautam ... apoi totul se reia sperand ca intr-o zi sa ajungi sa gasesti piesa potrivita pentru puzzle-ul inimii tale.Am invatat ca dorim sa fim independenti dar ca multi nu intelegem ca a fii independent nu inseamna numai sa facem totul pe placul nostru si atunci cand dam de greu fugim repede sa cerem ajutorul celor carora nu cu mult in urma le subminam autoritatea si poate chiar ii luam peste picior spunandu-le ca noi putem face orice SINGURI...dar toti stimp ca nu e asa.Am invatat ca un prieten bun face cat 100 de prieteni comuni si in vara asa am aflat ca am mult mai multi prieteni buni decat m-as fi asteptat vreodata si care ma iubesc indiferent daca am si eu defectele mele ca oricine si vreau sa le multumesc tuturor care m-au sustinut si au avut grija ca viata mea sa fie mai frumoasa pe timpul acestei veri(Andra,Iuliana,Andreea,Beea, Ilinca,Ana,Iulia,Andreea,Ellena,Alexandra,Ioana,Stely,Aida,Ruxy,Raluca) si in primul rand lui Dumnezeu care imi face viata in fiecare zi mai buna decat ar trebui sa fie si ca mi-a dat prieteni asa de grozavi .Am invatat ca viata merge inainte si ca ma asteapta multe veri de acum incolo de care nu voi uita asa usor...

Un comentariu: